Manī

Posted: Oktobris 30, 2016 in Erotiski stāsti
Tags:

Sākumā es negribēju ne dzirdēt par viņu mūsu mājās, tu šķiti pārāk aizrāvusies, nu nē, pār manu līķi!

Un tomēr tavs pavedinošais smaids, alkohols un brīvais vakars darīja savu – viņš atbrauca mums līdzi. Nē, nebija nekādas konkurences, vienkārši jautri, tas arī viss.

Es neatceros, kas notika līdz tam, bet atceros, kas notika pēc.

Tu uzrāpies uz manis, saņēmi manu daiktu rokās un ievadīji sevī. Karsta bija tava elpa, karsta kājstarpe, kad es iegāju tevī, tu ar vienu roku glāstīji viņa locekli, kamēr es iegāju tevī, tu biji izģērbusi mūs abus un gribēji mūs abus, piespiedusies pie manis, tu atšāvi dupsi un aicināji viņu sevī, un viņš nāca, sākumā ar pirkstu diviem, līdz iespieda savu locekli tavā dupsī, tu iekliedzies no sāpēm un baudas, kad divu vīriešu muskuļi plosīja tavu maigo sievišķību, mēs kustējāmies ritmā, šķita, es jutu viņa locekli caur tavas maksts sienu, es jutu spēku, kas bija tevī blakus man.

Taču tev nepietika, tu izrāvies no mūsu dubultajām skavām un iespiedi plaukstā vēl lubrikantu. Un iesmērēji man starp kājām. Un iebāzi pirkstu manī, ļaujot savām mazajām krūtiņām pazust man starp lūpām. Un tad tu paņēmi viņa locekli un piespiedi man pie dibena. Tu – starp mums abiem – izlēmīga, iekarsusi, tu atkal uzkāpi uz manis, ieņemot locekli sevī, bet ar plaukstu tu turēji viņa pimpi, tu pieliki to pie mana dibena, un tikai viegla kustība, un es to sajutu sevī. Lēnām iespiežamies, resnu un piepildošu, tas grima aizvien dziļāk, kairinot nervus un kā elektrizējot manu locekli, kas tikmēr pisa tevi, aizvien stiprāk.

Es jutu viņa resnumu sevī, sāpīgi, bet uzbudinoši, viņš plēsa manu dibenu, kamēr mans loceklis piebrieda kā vēl nekad, tu smaidīji, redzēdama manu baudu, sajuzdama manu samilzušo pimpi savā pežiņā, es tikai jutu, kā viņš ieiet aizvien dziļāk, līdz pieskaras galam, manī viss sagriezās no baudas, jutu viņa rokas uz sevis, gribēju izrauties, bet bauda bija pārlieku liela, tu skūpstīji mani, turēdama sevī, un viņš kustējās lēni, bet stipri.

Gribēju, lai viņš beidz, sajust karstu sēklas straumi sevī, bet redzēt un skūpstīt tevi, un tu kustējies uz manis, lai es neizlaistu viņa locekli no sevis, vēl lubrikants, viņš kļuva ātrāks, jutu sažņaudzamies rokas ap mani, arī es sakodu zobus un stūmos dziļāk tevī, bauda bija tik milzīga, ka vaidēju un trīcēju, un tad jutu, cik ļoti sāpīgi viņš piebriest manā dibenā, kustības kļuva straujas un saraustītas, atvēru muti baudā un drāzu tevi, cik spēju, iespiests zem jums abiem, un jutu kā viņš izšļāc savu sēklu manā dibenā, kā karstums ietek manī, kā viņa resnais loceklis sitās pret manu prostatu, dāvinot man tādu baudu, ka arī es neizturēju un ar bļāvienu beidzu tevī, piepludinot tevi ar to pašu, kas pildīja manu dibenu no iekšpuses, mēs abi pumpējām viens otru, tu kā juzdama pagriezi galvu pret viņu un skūpstīji viņu, kamēr viņš beidza manī, bet es negribēju, lai tas beidzās, gribēju paturēt viņa pimpi sevī, gribēju neizlaist sevi no tevis, bet viņš atslāba un viņa loceklis izšļuka no manas slidenās anālās atveres, nošķiežot ar spermu gultu, es arī izslīdēju no tevis, tu piecēlies kājās un kā uzvarētāja paskatījies uz mums diviem  – apmierinātiem, nogurušiem, atslābušiem vīriešiem, kas viens otram piederējuši

Kaunējos viņam skatīties acīs, arī viņš novērsās un aizgāja uz vannas istabu, palikām mēs ar tevi divatā, tu – plati smaidot, es – piekusis un sāpošu dibenu … Bet bija miers, mēs skūpstījāmies un glāstījām viens otru, atpūtāmies. Viņš atnāca, aizgāju mazgāties es, izskaloju sevi no priekšas un aizmugures.

Kad atnācu atpakaļ, jūs gulējāt apskāvušies, tu saņēmusi viņa sarukušo locekli plaukstā, viņš – iebāzis pirkstu tev starp kaunuma lūpām. Tu noliecies un paņēmi viņa pimpi mutē, saspiedi starp lūpām un nostiepi sūkājot, tavas krūtis nokarājās un maigi šūpojās klusajā ritmā. Tu pasauci mani klāt, es nogūlos tev blakus un raudzījos, kā tavā mutītē pazūd viņa atslābušais loceklis, kā tas lēnām piebriest un aizņem visu tavu muti un vaigus, tu pagriezies pret mani ar muguru, atšāvi dupsi un aicināji sevī. Es atkal biju resns, sataustīju tavu slaido vidukli, šķēlumu, dibentiņu un iegāju tevī, karstums apņēma manu locekli, bet tu tikai sūkāji viņa daiktu, atspiedusi dibenu pret mani, es tevi lēnām pisu, bet tev nepietika, tu pasauci mani tuvāk, pavisam tuvu pie viņa locekļa, es redzēju, cik spīdīgs tas no tavām siekalām, tu atlieci galvu, ļaudama man tam piekļūt …es aizkavējos uz brīdi, bet tavas lielās, tumšās acis, kaislās lūpas, plaukstas, kas apņēma viņa locekli, tu visa biji tik kaislīgi kārdinoša, ka pat sveša vīrieša loceklis tavās plaukstās kļuva iekārojams, tu pasniedzi to man, un es aizvēru acis un paņēmu viņa daiktu mutē …jocīga sajūta, bet tik kairinoša, kad locekļa galva trinās gar manu mēli un vaigiem, garšu nejutu, tikai piebriedušu mīkstu un vienlaikus cietu miesu, tu izvilki locekli man no mutes un paņēmi savējā, nu mūsu trijstūris bija noslēdzies, mēs visi baudījām viens otru, tu masēji viņa pimpi un ik pa laikam iegrūdi to man mutē, es tikmēr drāzu tevi no aizmugures, pēc brīža izvilku locekli no tavas pežas un piespiedu pie dupša, tu pagriezies pret mani nesapratnē, bet es uzstāju, mazliet siekalu un mans penis ielauzās tavā anālajā caurumiņā, tu sāpēs saviebies, bet baudas vilinājums bija pārāk liels … mēs piekusām, nebeidzām, alkohols un nakts darīja savu, aizmigām…

No rīta acis atvēra spilgtā saule, kas spiedās cauri žalūzijām, mēs gulējām trijatā, tu pa vidu kaila un skaista, es pamodos ar stāvošu locekli un jau pati pirmā kustība bija pieskāriens tev…

Skūpsti tevi pamodināja, apskāviens karotes pozā, es taustoties gar tevi, bet arī viņš pamodās, jutu viņa rokas kustamies gar tevi, redzēju, kā tavas plaukstas saņem mūsu abu locekļus un sāk masēt, tad tu pagriezies pret mani ar muguru un kaut ko čukstēja viņam ausī, bet man tu atdevi savu dibenu, papleti dupsi un ļāvi saprast, ka gribi mani sevī, atkal siekalas un es iestūmos tevī, ievaidējos. Viņš piecēlās gultā, pārkāpa mums pāri un nogūlās aiz manis. Es viņu neredzēju, bet sajutu, sākumā viņa gurni pieskaras maniem, tad rokas uzgūlās uz manis, un sajutu viņa pirkstus taustāmies un viņa locekli slīdam gar manu dibenu, meklējot ieeju … Lubrikantu, es palūdzu, viņš neatbildēja, bet pēc brīža sajutu aukstumu pieskaramies pie mana dibena cauruma, un jā, vēl brīdis un atkal tā stumjošā sajūta, kad kaut kas liels un karsts mēģina manī ielauzties … es kustējos uzmanīgi tevī, un tikpat uzmanīgi viņš ienāca manī… viņš piepildīja manu dibenu ar savu pimpi, pisa mani lēnām, piemērojoties manam ritma, kā es drāzu tevi, mana kustība iekšā tevī bija viņa kustība ārā no manis, es satvēru tavas krūtis plaukstās un cieši saspiedu, sakodis zobus no salkaislām sāpēm, ko man nodarīja viņa loceklis, man bija neērti, satvēru viņa pimpi un izvilku no sevis, tik atvieglota sajūta, kad dibenā nespiežas resns daikts, bet ilgi tā nebūs, es gribēju vēl, es uzgūlos uz tevis misionārā un iegāju dziļi pežā, pats cenšoties atsliet savu dibenu, lai viņš piekļūtu man, un jā, atkal pēc brīža sajutu viņa rokas ap savu dibenu un viņa pimpi sevī, lēnām slīdot dziļāk un pieskaroties galam, viņš kustējās iekšā ārā un es tikmēr pisu tevi.

Mēs gribējām pamainīties, viņš izslīdēja no manis, es – no tevis. Un tagad es biju apakšā, tu uzliki savu skaisto kājstarpi man uz sejas un paņēmi manu locekli mutē. Un viņš nostājās virs manas galvas, iepleta kājas un iegāja tevī. Redzēju, kā viņā loceklis papleš tavu kājstarpi un iegrimst tevī, kā ritmiski kustina tevi ar grūdieniem, jutu, cik aktīvi tu sūkā un masē manu pimpi, jutu, ka drīz beigšu, bet cietos, jo gribēju, lai to izdarām kopā, un tad sajutu viņa konvulsijas, viņa grūdieni kļuva stiprāki, tu arī to sajuti un 2x paātrināji mani dročīt, es atgāzu galvu un izvilku viņa locekli no tevis, un iegrūdu to sev mutē tik dziļi,, ka gandrīz aizrijos, nebija ar ko elpot, bet viņš grūda savu pimpi manī stipri un nevaldāmi, sajutu, ka arī tavi pirksti iespiežas man dibenā, viens, divi, vairāki, gārdzu no baudas, nevarēdams elsot, jo viņa resnais loceklis bija manī, viņš notrīcēja no baudas un šļācās manī ar šalti sāļuma un es satvēru viņa daiktu arī plaukstā un palīdzēju beigt un izšļākties man mutē, tu tikmēr kā apmāta raustīji manu pimpi, līdz arī es beidzu, es kratījos konvulsijās no baudas, satvēris viņa locekli rokā, viņu spermu mutē un tavu dibenu un pežu piespiežamies pie mani, lai noslāpētu šo jucekli vienā kopējā apskāvienā ….

Komentāri
  1. Miu says:

    Šis bija drosmīgais.
    P.s un lai kā es vēlos ar diviem bisex vīriešiem, vīrs ir pret. Varbūt ar tevi?😉

  2. Miu says:

    Ja nu ir interese šim vai kam citam – uzraksti uz epastu🙂 mani ļoti vilina vien doma par vēstuli no tevis savā pastkastītē.

Komentēt

