Neizšķirts

Posted: Oktobris 19, 2016 in Erotiski stāsti
Tags:

Lai šis stāsts būtu par Viņu. Viņa ir viena no daudzām, kas paiet garām man manā dzīvē, ar kuru sarunājos, sasmaidos, kopā pastrādājam, atpūšamies, bet ko nekad nekas vairāk viņa manā dzīvē nebūs. Jā, viņa kā Ziemassvētku dāvana zem svešas egles, sapnis, bet tikai neilgs, vairāk tāds, kuru izsapņojot pasmaidi un aizmirsti. Bet kāpēc lai es neveltītu viņai kādas pāris rindiņas? Man jau patiešām nav žēl😉

Viņai ir modeles augums. Es nejokoju, nepārspīlēju un neizdomāju. Patiešām viss pēc standartiem – garas kājas, šaurs viduklis, masīvas krūtis un šauri gurni ar smalki izteiktu dibena apaļumiem. Konfekte.

Un vēl viņā ir tāds jauks maigums, tāda klusa iekšēja pārliecība par sevi, bet tajā pat laikā draudzīgi atvērts skats uz dzīvi, izzinošs un aicinošs, angliski ir precīzs vārds – embracing.

Viņai ir lielas tumšas acis, gari tumši mati, kalsna seja un ass zods, bet … tas nav svarīgi.

Treniņā viņas ārējais izskats tikai traucēja. Nē, nu ne tā ka pavisam traucēja, bija, protams, ļoti patīkami ik pa brīdim pārlaist skatienu viņas deklotē izspīlētajām krūtīm, kad viņa pieliekusies gaidīja servi, vai pilnīgi nevainīgi uzmest aci viņas kaķenes izlocītajam augumam, kad viņa cēlās no smiltīm pēc izteiksmīga lēciena pēc bumbas. Tas viss bija saldais ēdiens, bet sporta treniņa vidū!

Kaut kāda viņas burvība, smaids, tāda bērnišķa atvērtība vilktin vilka klāt, un tomēr to visu ietvēra sievietes augums, kuru katrs vīrietis vēlētos. Varbūt tieši tas mani atturēja, negribēju būt kā visi. Pasmaidīju viņai pretī, bet tas arī viss, varbūt kāds joks un uzslavas sauciens.

Paspēju nomazgāties, samest sporta drēbes somā un iziet koridorā. Sieviešu ģērbtuves durvis bija tepat blakus. “Es tikai paskatīšos,” sevi mierināju un nevērīgi ar kurpes purngalu pavēru vaļā durvis. No zāles klusināti skanēja sportistu sasaucieni, un bumbas sitās pret sienu, bet te koridorā neviena nebija, arī ģērbtuve šķita tukša. “Es tikai nolikšu somu, ja kāds prasīs, teikšu, ka sajaucu,” es sevi iedrošināju. Pavēris durvis plašāk, pārkāpu slieksni. Tepat pretim ieejai atradās rinda ar ģērbtuvju skapīšiem gluži kā vīriešu ģērbtuvē, neviena nebija, tikai kāda skapīša durvīs vīdēja atslēdziņa un blakus uz krēsla atradās viņas sporta soma. Nometu savu somu zemē un pievēru durvis. “Es tikai pagaidīšu šeit,” sevi pārliecināju es. Bet rokas jau novilka virsjaku, noliku to uz savas somas un apsēdos. “Vai tā vispār ir viņa?” sevi tirdīju, liekot piecelties no krēsla un kājām nest mani uz dušu pusi. “Klusām paskatīšos un viss, prom! ” sevi attaisnoju. Pienācis pie pašām durvīm, es apstājos, iekšā visam trīcot, es klusām pavēru durvis līdz tumšajā ģērbtuvē iespiedās šaurs gaismas stars no dušas telpas, kopā ar gaismu ievēlās arī tvaika mutuļi, vēl mirkli es neko neredzēju, bet kad tvaiki izklīda, ieraudzīju viņu. viņa stāvēja ar muguru pret mani, galvu atliekusi atpakaļ un skaloja tumšos matus, kas pielipuši pie viņas kailajiem pleciem izskatījās pēc melna astoņkāja, kas apskāvis jūras nāriņu, slepenā iekārē ļāvu skatienam slīdēt pār viņas augumu, spīdīgajiem gurniem, garajām kājām… Cik viņa bija skaista kaila! Atrāvos atpakaļ strauji elsojot. “Tu vēl vari aiziet, ” es sevi brīdināju, bet sapratu, ka nekur es neiešu. Es jutu, ka domāt sāku cits es. Bija jārīkojas.

Ātri veicu pāris soļus atpakaļ līdz savai somai, novilku apavus, bikses, kreklu, viss, ko tikko tik cītīgi biju uzvilcis, nu atkal gulēja saburzīts zemē, es steidzos, izkāpu no apakšbiksēm, saņēmu savu locekli rokās, ar baudu sajūtot, kā tas piebriest un pulsē, es paķēru šampūnu un iegāju pie viņas dušā.

Sākumā viņa pat nepamanīja, arī tad, kad atgriezu ūdens krānu, laikam domādama, ka atnākusi kāda no citām meitenēm no sporta zāles. Es iespiedu šampūnu plaukstā, ieziedu sevi, plecus, krūtis, vēderu un arī zemāk, locekli, kas putās ietīts slējās aizvien augstāk. Tad viņa pagriezās un iekliedzās no pārsteiguma!

Momentāni viņas rokas aizsedza krūtis un kājas saspiedās, slēpjoties no negaidītā viesa, es mēģināju saglabāt vēsu prātu un nevērīgi pasmaidīju, pārtraukdams ūdens šļakstus dušā ar vārdiem, ka puišiem, redz, visas dušas aizņemtas, lai neņemot mani vērā un tā tālāk.

Viņa pārsteigumā ieplestām acīm skatījās uz mani kā stūrī iedzīts plēsīgs zvērēns, es zināju, ka viņai patīku, no vasaras vēl saglabājies brūnums, sports un aktīvais dzīvesveids bija izveidojis manu ķermeni patīkamu skatam, un viņa to vēroja, kamēr es skatījos tikai viņai acīs… Likās, paiet mūžība, kamēr viņa sastingusi pieņēma lēmumu, tad pagriezās pret mani ar muguru, un, ne vārda neteikdama, turpināja skaloties zem tekošā ūdens šalts.

Tvaiki, ūdens čaloņa, divi mēs klusējot.

“Viņa noteikti pamanīja manu locekli, ” es sevi iedrošināju. viņai pret mani ar muguru esot, es piegāju pie viņas un uzliku roku uz kailā pleca. Varbūt man tikai likās, ka viņa notrīcēja, bet nepagriezās. Saņēmu viņas plecus savās plaukstās, lēnām slidināju rokas uz viņas vidukli, tad zemāk līdz gurniem … un viņa izliecās, pieskaroties ar savu augumu man …

Spēle bija sākusies, es biju uzvarējis pirmo setu, un sākām otru no nulles.

Mans loceklis saslējās kā jātnieka zirgs pirms lēciena, kā atbildot piespiedos viņai un redzēju, ka mans loceklis ir tieši viņas dibena augstumā, ka tas iegrimst starp viņas dupša apaļumiem un slīd kā pa aizu starp diviem dievišķiem uzkalniņiem. Apskāvu viņu visu, rokas atkal slīdēja augšup, līdz manās plaukstās iegūlās viņas lielās, stingrās krūtis, es neko neredzēju, tikai jutu, kā plaukstas piepildās ar siltiem un maigiem sievietes apaļumiem, es pieskāros viņas kaklam, viņa atlieca galvu uz sāniem un ļāva sevi skūpstīt, ūdens lāses sitās pret sievišķīgi kailo miesu un nosēdās uz manis.

Pastiepos pēc šampūna, iespiedu to sev plaukstā un izlēju putojošo masu uz viņas pleciem, muguras, maigi masējot viņas augumu, glāstot un uzputojot baltas putas, kas drīz sedza visu viņu, tecēja lēnām pār ķermeni zemāk, ar plaukstu noglāstīju skaisto dupsi, ieslidinot pirkstu starp apaļumiem, pieskaroties mazajam caurumiņam augstāk un tad šķēlumam zemāk, es jutu, cik karsta viņa ir, un nepavisam ne no ūdens, atkal glāstoši slidināju roku augstāk, ar šampūna putās mirkstošu pirkstu apstājoties pie dupša, un tad viņa kā nemanot pakustējās pret mani, es sākumā nesapratu, bet atkal glāstot viņu, brīdī, kad mans pirksts apstājās tieši pie viņas dupša ieejas, viņa paspiedās uz manu pusi, es beidzot sapratu un piespēlēju, mazliet pretestības viņas kustībai un mans pirksts ieslīdēja viņas dibena caurumiņā, sākumā centimetru, tad vēl, slīdēja tik nemanāmi, ka drīz viss bija viņā, un viņa ieelsojās, un atliecās vēl stiprāk, nu es vairs nespēju savaldīties, tāpat ar pirkstu viņu anālajā caurumiņā kairinot, es ietupos ceļos un notēmēju. Kustība uz priekšu, atpakaļ, un mans daikts atrada viņā ceļu. Stūmu sevi uz priekšu un sajutu to saldkaislo brīdi, kad viņas kājstarpes karstums mani apņēma, viņas sievietes slapjums un ķermeņa miesa saspieda mani un pacēla baudas virsotnēs, aiz kurām mēs abi zinājām ir vēl citas, vēl stiprākas, un aiz tām vēl un vēl…

17-_2jpgIegrūdos viņā līdz galam un pār viņas lūpām pārvēlas baudas vaids, tik ļoti dabisks, klusināts un dobjš, viņa atspieda rokas pret flīžoto sienu un iepleta savas spēcīgās, slaidās kājas, nostājoties stingri uz papēžiem kā gatavojoties startam, un es izmantoju viņas pozu, lai kustētos, darīju to lēni, un tikai tad, kad viss mans loceklis bija viņā, pabeidzu kustību ar tādu kā triecienu, kā cenšoties ielauzties vēl dziļāk, mans pirksts izslīdēja no viņas dupša, man vajadzēja abas rokas, saņēmu viņu aiz gurniem un ļāvos dabas instinktam, pisu viņu no aizmugures stipri, ritmiski, neapstājoties, nu jau viņa bija noliekusies pavisam uz priekšu 90 grādos un ļāva man sevi iegūt pilnībā. Es izvilku locekli no viņas, ūdens tecēja pāri mums, putas bija aizskalotas prom, tikai viņas spīdīgi slapjais augums manā priekšā, es notupos pie viņas ceļos, atliecu galvu cik spēju un iegrimu ar lūpām viņas maksts saburzītajās ādas krokās, viņas kaunuma lūpas ieplestas un atvērtas tikai man, stiepu mēli cik iespējams viņā, izgaršoju viņas sulas, dzēru un noriju, no baudas trīcot, mana plauksta masēja locekli, kamēr es piesūcies pie viņas nektāra izbaudīju viņu. Duša radīja sajūtu, ka viss ir tik tīrs, iespējams un atļauts, slidināju mēli augstāk, gribēju skūpstīt viņas augumu visu, atļāvos un uzdrošinājos pieskarties ar mēli viņas anālajam caurumiņam, ūdenim tekot pār mums tas šķita tik pareizi, maigi to laizīju, kairinot ar pašu mēles galiņu, un jutu, kā viņai trīc kājas no uzbudinājuma, un atkal manas rokas slīdēja pār viņas gludi noskūto pežiņu, līdz atrada klitora cieto uzkalniņu, pakavējas tur, un atsāka savu deju no jauna.

Piecēlos, iztaisnoju arī viņu, atkal piespiedos klāt un ļāvu loceklim ieiet viņā, viņa bija tik karsta un slīdoša, bet tomēr tik cieša, ka baudu sagādāja ne tik ļoti kustība, cik pati atrašanās viņas miesā, viņas satraucošais tuvums man, ar prātu un sabiedrības normām neierobežotā kaisle, man gribējās, lai tā paliekam mūžīgi un vienmēr, un varētu baudīt viņas kailuma ar lūpām uz locekli un atkal no jauna.

Tagad viņa mani satvēra un izvilka no sevis. Pirmo reizi viņa pagriezās pret mani ar seju. Acis viņai velnišķi spīdēja, mani bija pilnīgi slapji un sajukuši, viņa neko neteica, bet šoreiz pietupās viņa un paņēma mutē manu locekli, uzreiz visu, negaidot un nespēlējot spēles, tas viss pazuda viņas mutītē, redzēju, kā viņa uzmanīgi to ierij, ar plaukstu glāstot man olas, viņa uzmanīgi kustināja galvu, un tad paskatijās uz mani un es uz viņu, ieskatījos viņas lielajās meitenīgajās acīs, vēroju viņas masīvās krūtis, kas par spīti izmēram stingri izslējās virs viņas auguma un šūpojās ritmā, krūšu galu konusi spici un tumši, satvēru viņas galvu savās plaukstās un pārņēmu vadību, turēju viņas tumšos matus un spiedu sev klāt, nesasteigti, bet neatvairāmi, aizvēru acis baudā, taču jau pēc brīža atgriezos realitātē, kad viņa ieklepojās, jo bija pārāk dziļi mani sevī ielaidusi, es viņu piecēlu kājās, viņa bija gandrīz mana auguma, un mēs skūpstījāmies: kaislīgi, neprātīgi, neslāpēti un tā, kā tieši tagad gribējās un gribējās ļoti, mēs degām vēlmē viens pēc otra, viņa piespieda pie manis savu puncīti, un mans loceklis atdūrās viņā, saņēmu vienu viņas kāju zem ceļa un pacēlu, viņa to apvija ap manu gurnu un nu manas rokas varēja netraucēti iztaustīt viņas kājstarpi, meklēju ieeju viņā atkal, mūsu lūpas joprojām bija kopā un mēles trakoja viena ar otru, es sajutu viņas dibenu, mēģināju iespiest pirkstu, bet putu nebija, neslīdēja, tāpēc vienkārši iegremdēju vienu, tad divus pirkstus viņas atplestajā slapjajā kājstarpē, ar slīdošām kustībām turpināju viņu masēt iekšā, ar īkšķi pieskaroties klitoram, viņa pieplaka pie manis un saspringa, nagi iegriezās manā mugurā, kad viņas rokas ar uzbudinātas sievietes spēku satvēra mani, viņas lūpas pie manas auss lūdzoši šņukstēja: “neapstājies….”, un es neapstājos, bet spēcīgi viņu berzēju, pats saspringdams no gaidām un ieklausoties viņā, sajūtot, gaidot…  un tad viņas elpa apstājās, lai ar trīskāršu spēku ielauztos man mutē, skūpstam pārtrūkstot, un viņas galva atliecās un neprātīgas baudas izraisīti smalki kunkstieni piepildīja visu dūmakaino telpu, kad viņas orgasms satvēra viņas meitenīgo augumu kā spīlēs un kratīja, un mēs sastingām, tikai manas rokas turpināja viņu masēt, bet jau pavisam lēni, kā pēc uzvaras…

viņa nolaida kāju un es tiku izspiests no viņas miklās sievietības, viņa uzlika rokas man uz pleciem, ieskatījās dziļi acīs un pēc klusuma brīža, pieliekusi muti pavisam tuvu manai ausij, klusi pavaicāja: “mutē vai dibenā”?

Tas kā zibens spēriens atgrieza mani sapņu pasaulē, viņas plauksta jau bija satvērusi manu locekli un masēja, viņa gribēja neizšķirtu, es jau pasniedzos pēc šampūna un iespiedu daudz par daudz plaukstā, spilgti zaļais šķīdums drīz pārvērtās slidenās ziepju putās un pārlija pār manām un viņas rokām un manu locekli, jo viņa, tāpat stāvot pret mani ar seju, turpināja masēt pavisam stipri mani sagrābusi un ātri, es pārņēmu stafeti, saņēmu locekli rokā un pagriezu viņu ar muguru pret sevi. viņa saprata atbildi uz savu jautājumu, atkal nostājās iepriekšējā pozā, kājas braši iepletusi un noliecās uz priekšu. Pagriezusi savu tumšo galvu pret mani, viņa klusi teica “tikai uzmanīgi” un es pamāju. Es zināju, kas jādara, es vienu roku masēju savu piebriedušo pimpi, ar otru izšķērdīgi iesmērēju visu viņu ar putām, muguru, plecus, dibenu, masēju to, spaidīju un protams ar pirkstu glāstīju viņas dupša caurumiņu, es tur nebūšu ilgi un daudz, es sev apsolīju, es kustināju roku aizvien ātrāk, vienas rokas pirkstam pāršķelot viņas dibentiņu un iegrimstot viņā, ar otru roku sevi masēju un tikai tad, kad jutu sevi tuvu beigām, tad es apstājos, saziepēju sevi vēlreiz un kārtīgi, un piespiedu locekļa galvu viņas dibenam.  Redzēju, ka viņa ieslidina savu roku sev starp kājām, bet mana brīvā roka tikmēr papleta viņas dibena vaidziņus, otra roka turēja locekli cieši un stingri piespiestu viņas ieejai, vēl putas, vēl šampūns, vēl mazliet jaudas, un tas notika – locekļa piebriedusī galva pazuda viņas anālajā atverē, kluss iedomāts klikšķis, 5_2miesai pārvarot miesu, un es biju viņā, stūmos tikai dziļāk, bet ļoti lēni, viņa klusēja un nekustējās, un gaidīja mani visu sevī, šalca tikai karsts ūdens, un mūsu augumi savienoti, es biju viņā vēl tikai līdz pusei, kad sāku fināla spurtu, man vajadzēja vien dažus, varbūt desmit grūdienus un es tos izbaudīju katru pa vienam, turot nu jau abām rokām viņas spīdīgos dibena vaigus un stumjot savu piebriedušo locekli viņas tūplītī, kur tomēr es drīkstēšu pabeigt savu spēli ar uzvaru! Un tas nāca tuvāk un gribējās kustēties ātrāk un grūsties iekšā nežēlojot, bet es turējos, es sevi bremzēju un ļāvu, lai kustības ir līganas nevis straujas, ļāvu ieiet dziļāk, līdz olas pieskārās viņas makstij, līdz saldsāpīgs vaids pārvēlās pār viņas lūpām, un tad es sajutu konvulsijas sākamies sevī: dziļi iekšā un tad viļņi pārgāja uz locekli un tad vienā mirklī – viņā! Mans pimpis sāka pulsēt, piebrieda šķiet divreiz lielāks, bet es nekustējos ātrāk, tieši lēnāk, kā pirms sprādziena pielādēts ierocis tas uzvilka gaili un notēmēja, viņa ievaidējās, sajūtot tuvumu, lēnām es kustējos, ārā no viņas un atpakaļ iekšā, līdz viņā iekšā slīdot mana noturība plīsa, mana taupītā bauda pārsprāga, spēcīgs orgasms atvēra mani no iekšās un manas spermas šaltis piepildīja viņas ķermeni ar mani, es apstājos pavisam, un tikai viņas dibena muskuļi spieda mani tik ļoti, ka loceklis pulsējot turpināja pumpēt viņā sēklu, es ierēcos un iegrūdos līdz galam un apstājos tajā mūžības mirklī, ar acīm, rokām un sevi pašu iegūstot viņu, viens, divi, trīs… pieci… es kā apmātais skaitīju, vēl un un vēl baudas viļņi mani nepameta …septiņi…deviņi… mans skaits nojuka un es noplaku. Izelpoju… Apstājos….

Atvēru acis, es vēl biju viņā līdz galam un viņa nekustējās, gaidīja uz mani, es uzmanīgi un lēnām izvilku locekli no viņas dibena un viņa iztaisnojās. “Iziesi, lūdzu” viņa man bezkaislīgi uzrunāja.

Komentēt

