Mikrorajona romance

Posted: Septembris 28, 2012 in Erotiski stāsti
Tags:

– Bļad, pizdjec, tā nažraļis vakar, es, bļad, litru, izkodu, viens pats, bļa-

– Da nē, otvčaju, nahuj man dirst, jā, aizgājām, bļa, vēl pakaļ –

– Tak, kur parasti, bļa, baņkā, nuja, nuja, tepat rajonā, nahuj bļa, te, bļad, paļubomu vislabāk, prikiņ, pa 7ls stundā atdeva koriš, zajabis bļa-

– Xaxa, bez bazara, bija tjolkas, neticēsi, izpisu vienu, athujāriju pa polnoj-

– Nu nahuj man tev dirst, bļa, kas man no tā, tu klausies, pidar-

– Karoč, kompaška, kas parasti, bet skatos, čiksas jaunas, jebal bļa, nu zajabis, es tā padomāju, bļa, nav rajonā redzētas, družkas karoč Marinkai, nu pohuj, kodām, tur, tanci obņemanci, pirtī Koļāns jebanulsa, xa-xa-xa, ar seju, bļa, pret ogorodku, asinis, bļa, jāslauka bija, ržu nemogu  –

– Da ņe, vso pizdata viņam, būs dzīvotājs, nu vo, par šalavām karoče stāstu bļa, viss kā bija-

– Nažraļis visi v umat, bļa, nu kā parasti, duras arī jau nekādas, hujzin, cik jau laiks bija, pohodu beidzās bankets, Saša jau papizdel mājās, palikām mēs ar Koļu un Janku, jā, jā, tas ar behu, nu un meitenes, Koļa, bļad, ar visu sasito rilu līda bučoties, da tur visiem reaļna pohuj jau bija-

– Es, tipa, eu, sīkā, davaj ejam vēl pirtī gališom, tipa, xaxa, viņa kaut ko pizdanula, da labi, es saku, če te, žēl bļa, nu neko, viņa tipa pohuj ejam, karoče nosūcu viņu, zaibis, pupi tādi mīksti, lieli, es karoč novilku ļifonu, bļāā, vienkārši uļot, sūkāju pupus, kamēr mēs pirtī divatā, viss, man jau huj kolom, es davaj velc tipa nost biksiņas, viņa sučka sāka kaut ko koļīties, tipa bļa nevaru es tā, es bļa ahujel, ko man tagad darīt, bļa, ne?-

– Jā, es arī tā teicu, pohuj, tak visi v hlam piedzērušies, bļa, viņa nē, es saku, nu davaj aizejam pie manis, ejam nahuj, partji tāpat jau viss beidzies. Paņemsim Dimantā 0.5, man tur dod, viņa nu tipa ša ar družkām parunās, bļa, tipa izdomās, nu zaibis, es karoč apģērbos, man pohuj, lai Janka padomā tur visu aiztaisīt, karoč vilkāmies pie manis, nahuj, matuška gulēja jau, pohuj iegājām pie manis istabā, uzliku muzu, šī ar družku atnāca, dividišku palaidām, nu karoče bļa, izhujarījām 0.5, es jau, bļa, nekakoi, karoče līdu virsū, družka pazuda hujznaet kur, man karoče pohuj, nu, bļa, viņa tāda maziņa sučka, pupi lieli, man pohodu stojaks nenogāja, bļa, visu vakaru, nu jā, noģērbu mazo, da huj zin, Ļena, tipa togo, nu pohuj, karoče, viņa kājas iepleta, acis ciet, domāju moš guļ, bļa, prikiņ, aizmigušu jebatj, nē viņa kaut ko tur davaj, tipa, netormozi, a ko man, bļā, tik silta pizda un slapja, es ahujel, bļa, nu es tev otvečaju zajabisj viņa jebalas, turpat uz paklāja hujāriju, tak pohodu viņai patika bļa, pati pagriezās ar aizmuguri, a če bļa, man tik podavaj, es nah zasunulsa, bļa, nu jebal, beigt nevarēju dahuja ilgi, xaxa, nu huļi, litru izkodu, es tev otvečaju, viņa tāda visa smaržīga pēc baņas, hotj apēst, nu bļa mēs tur stundu kak miņimum dručiļis, popka apaļa, krasaveca vispār visa  –

– Pohuj uz rizinu, viņa narmaļnā izskatijās, na tabļetkah, karoče končil viņā viss bļa tāds,AAA, viņa arī kaut ko tur tipa zajabisj, viņai visa peža, bļa, spermā, es tāds jau guļu, tipa pizduj mazgāties, duša pa koridoru, ielīdu gultā un atrubs pilns

– Xaxa, nē, negopnula mani, no rīta, bļa, guļ princessa, nu huļi, es tev teikšu, zajabisj tjolka, pavilku segu nost un, bļa, karoče, nebija jānobaidās, žopka tāda, pat mabilā sfotkal, nu čista sev, bļa, viņa karoče guļ, nu a ko man atkal tikai padod variantu, nu karoče, es bļa, pirkstu viņai zasunul, bļa, viņa aš palecās, xa xa, jebal, domāju gan, šitā no rīta, bļa, nehuja, gulēja smirņiņka un visa slapja, es ar pirkstu un tad trahnul, tāpat ari no augšas beidzu viņai popkā, tā vkaif no rīta pajebatsa, suka vienīgi bļa matuška bija jau pamodusies, nu pohuj, pohodu domāju uzzvanīt Ļenai šodien arī, moška aizbraukt šašliku uzcept, kā tev našot šodienu, ir plāni, saļaru ieliešu, davaj, pognaļi?

Komentāri
  1. nekur says:

    grūši lasījās, bet bija interesanti

  2. Tik smiekliigs teksts.😀 Iespeejams, ka pat reaals gadiijums.😀 Tam chalim vismaz paveicaas, ka blakus neguleeja kroksis kaut kaads😀

Komentēt

