Kopējā valoda

Posted: Novembris 8, 2011 in Erotiski stāsti
Tags: ,

Brokastu laikā liftu nācās gaidīt ilgāk nekā parasti, viesnīcas realitāte. Atvērās durvis manā 11. stāvā un es pārkāpu spīdošajam lifta slieksnim, pusaizmidzis un paviršs, es uzmetu acis stāvu pogām. Dega L burts, tas, ko vajag arī man. Tikai pēc sekundes es pamanīju viņu.

Lielās viesnīcās lieli lifti, viņa nevērīgi atspiedusies pret spoguļoto sienu lifta pretējā pusē, tumšmataina, tumšādaina, slaida. Arī tirkīzzilais apģērbs piemeklēts neuzkrītoši elegants, melni svārki pāri celim, augsti papēži. Uz brīdi apstādināju skatienu patīksmināties viņas garajos matos, tie vēl slapji no dušas vijās pāri plecam, neviļus vadot skatienu uz pilnīgajām krūtīm zem džempera. Mēs klusējot braucām lejup.

Atvērās durvis un es, stāvēdams pie tam tuvāk, izgāju. Neveikli, bet izrādās, ka lifts bija apstājies kāda no stāviem nevis lobijā, sapratis savu kļūdu pārāk vēlu, nodūru skatienu un vainīgi pasmaidīju, redzēju pazibam arī jaunās sievietes spīdīgi baltos zobus. Pavecs pāris piebiedrojās mums liftā, zobgalīgi uzrunājot mani svešvalodā. Es atkal vainīgi pasmaidīju.

Lobijs, restorāns, brokastis. Liekot šķīvī itāļu gardumus, meklēju galdiņu. Pavisam tuvu pie sarindotajiem ēdieniem sēdēja viņa. Stalta un viena. Es zināju ka man ir 3 sekundes izlemt un 2 jau bija pagājušas. Es pienācu pie viņas un angliski uzrunāju, vai otra vieta pie galda vēl brīva.

Brokastis. Skaista, tumša sieviete. Sarunas.

Abi pēc brokastīm piecēlāmies, es izjautāju viņas dienas plānus, bet viņa izvairīdamies minēja darīšanas centrā. Smaidīju.

Lifts. 11. stāvs man, 13. viņas. Pirms es izkāpu, viņa pieskārās manam elkonim, vai es varot uz mirkli viņai palīdzēt? Iekšēji notrīsēju un nevērīgi izteicos, ka par attiecīgu samaksu esmu gatavs. Smiekli, viņas nedaudz aizsmakusī balss, kāda ir sievietēm virs trīsdesmit, bet latvietim tik nesaprotamais mundrums un izturētība, viņa apbūra.

Viņa izgāja no lifta, es sekoju, kaut kur zemapziņā sapratu, cik ļoti mani piesaista viņas gurnu kustības, sperot soli augstajos papēžos.  1313. numuriņš. Elektroniskā durvju karte atvēra baltās, smagās durvis, viņa iegāja iekšā, es sekoju. Durvis aizcirtās ar klusinātu troksni, es apgriezos un sajutu viņas elpu. Mūsu sejas bija tik tuvu, ka redzēju savu atspulgu viņas lielajās tumšajās acīs.

Sekunde, varbūt mazāk, un viņa piespieda savas lūpas pie manām. Apķēru viņas tvirto augumu, džemperis ielocījās, kad manas rokas apskāva viņas vidukli, piespiedu pie sevis. Izgaršoju viņu. Kā satraukti mēs traucāmies no starta, ļāvu rokām haotiski, nepieklājīgi viņu aiztikt, viņas matus, plecus, gurnus. Viņa piespiedās pie manis tik cieši, ka sajutu viņas ielokus, gurnu kaulus spiežamies zem manas jostas. Novilku viņas džemperi, atpogāju krūšturi, stāvot kājās viņa izvilka manu kreklu no biksēm, ieslidināja rokas zem tā, glāstīja mani.

Viņa kaila, es kails. Ar nevērīgu, prasmīgu kustību viņa satvēra locekli, apģērba gumijas ietērpā, un ievadīja sevī. Aizvēru acis baudā, sajūtot viņas karsto kājstarpi apņemam mani. Rokas iecirtis viņas brūnajā miesā, piespiedos ar visu spēku, viņa klusināti ievaidējās, bet vaidi noslāpa manā mutē, skūpstot un laizot viņas pilnīgās lūpas, ieguvu viņu, stipri, strauji, nevaldīti. Tā nebija mīlēšanās, bet drāšanās, brutāls, primitīvs savā būtība akts, es viņu ieguvu, domāju tikai par sevi, sajūtot katru viņas pieskārienu, glāstot viņu pretim, spaidot viņas mīkstās krūtis plaukstās, es sajutu pukstus loceklī, zināju, ka sperma tūlīt šļāksies viņā. Lai paildzinātu baudu viņai, uz brīdi apstājos, bet ugunīgs viņas skatiens un asie nagi manā plecā pavēlēja turpināt. Viņa baudīja šo neatļauto, nezināmo un tik patīkamo kaisli, primitīvu savā būtībā, viennozīmīgu. Seksualitāte uzsprāga, saplosot mūsu aizspiedumus, sabiedrības normas, mūsu nebija, bija tikai sakarsuši ķermeņi, dzimumtieksme bez personālijām. Es padevos. Es triecos viņā, satvēris tik stipri, ka viņa vairs nespēja kustēties, ja vien to negribētu es. Piebriedu tik ļoti, biju viņā tik dziļi, ka kaislīgi vaidi izlauzās no viņas lūpām, ļāvu rokai glāstoši ieslīdēt starp viņas dibena vaigiem, ar pirkstu ielauzos viņas dupsī, sniedzot papildus baudu mums abiem, turpinādams plosīt viņu ar savu locekli. Viņa izliecās, aizvēra acis, saspringa kā uzvilkts loks pirms nāvējošā bultas trieciena, un man tas kļuva par daudz, skats, kas paralizēja uz brīdi, lai pēc tam ar visu spēku, kādu vien daba devusi vīrietim, triektu savu sēklu viņā, uz brīdi pazaudējos starp realitāti un baudu, es neredzēju, nedzirdēju, tikai pisu viņu neprātīgi, nežēlīgi un spēcīgi, jutu ar katru ādas šūniņu, ar katru savu nervu galu, ar sesto sajūtu un enerģiju, es beidzu vēl un vēl…

Viss apklusa.

Viņa pievilka mani pie sevis, sviedru lāsīte uzpilēja uz viņas pleca, lēnām noritēja zemāk un pazuda padusē. Zosāda klāja viņas ķermeni. Spāniski viņa mani uzrunāja, valšķīgs smaids un milzīga pateicība acīs. Man nevajadzēja viņai prasīt, man nevajadzēja saprast viņas teikto. Mēs runājām citā, kopējā valodā.

Komentāri
  1. Labais😉 ! Pats tā nevarētu uzrakstīt🙂 .

Komentēt

