Reiz Parīzē … (nobeigums)

Posted: Novembris 3, 2011 in Erotiski stāsti
Tags: ,

Nobeigums stāstam: https://konkorde.wordpress.com/2011/06/29/reiz-parize-turpinajums-2/

Saule, duša, brokastis blakus esošajā nelielajā restorāniņā un mēs devamies ceļā uz Pigaille rajonu, kuru pasaule pazina kā Sarkano Dzirnavu atrašanās vietu. Dienā šeit izskatījās neparasti, jocīgi: daudz nelielu, noplukušu māju viena pie otras, sarindotas izkārtnes, kas visas kā viena nepieklājīgi aicināja ļauties miesiskajām vājībām, seksam un tērēt naudu. Bet mūs interesēja netālu esoša mākslas galerija, kur šonedēļ izstādi atklāja kāda sen nesatikta paziņa, francūziete ar savādāku skatu uz lietām, viņa bija izstādījusi savas fotogrāfijas, monumentu izgriezumus, ziedus. Pēc brīža mēs vērām studijas durvis un droši devāmies iekšā. Daži dīkdieņi slāja pa izgaismoto zāli, es pamanīju arī saimnieci. Satvēru tavu roku ciešāk, mēs devāmies sasveicināties.

Slaida, uz augstiem papēžiem, ar lielu pērļu kaklarotu viņa mani pazina, pasmaidīja, mēs saskūpstījamiez uz abiem vaigiem kā Francijā tik ļoti pieņemts, arī tu. Vajadzeja tikai mirkli, lai manā samaitātajā prātā uzzīmētos aina, kurā esat tikai jūs … savaldījos, runājām par izstādi, par to, kāpēc un ar ko esmu Parīzē, franču akcents tik ļoti mainīja viņas angļu valodu, ka tu saprati labi, ja katru trešo vārdu, bet tam nebija nozīmes. Viņa pieņēma mūsu piedāvājumu vakariņot kopā. Vai, pareizāk sakot, to izteica, uzaicinot mūs pie sevis. Slēpts kniebiens no tavas puses un šķelmīgais smaids man lika salēkties, piekritām.

Pāris formalitātes, un pēc brīža taksometrs, aizdomīgi līkumojot, mūs veda uz kādu tikai viņai zināmu vietu. Isabelle bija viņas vārds. Atstāju jūs divatā, lai nokārtotu pāris darīšanas centrā, jūtot, ka biznesam vakarā laika vairs neatliks.

Biju prom kādu krietnu pusstundu un, kad ierados restorānā, jūs jau bijāt pasūtījušas gan uzkodas, gan vīnu, un pilnā kaklā smejāties, ignorējot apkārtējos. Jūs sēdējāt viena otrai pretim, es apsēdos tev blakus, un ļāvu savai rokai tevi apskaut, tu neiebildi, mēs gardām mutēm tiesājām ēdienu, sarkanvīna pudeles uz galda mainījās aizdomīgi ātri. Piedāvāju turpināt svinības pie mums, viešņa atteicās, smejoties, bet tā vietā piedāvāja aizbraukt uz „savu numuru”, kas „mums patikšot”.

Viesnīca tiešām bija iespaidīga, nemaz neprasīju, cik tāda maksāja, devāmies uz 11. stāvu, viņa atslēdza masīvās sarkankoka durvis. Mūsu skatam pavērās prezidenta cienīgs studio suite ar lielu dīvanu, milzīgiem logiem, pārak izšķērdīgs plašums Parīzei, bet noteikti patīkams jaukam vakaram ar divām burvīgam sievietēm. Līdzi paņemtais vīns, lielas glāzes, mūzika no iebūvētiem skaļruņiem, un mēs brīvi izlaidamies baltajā dīvānā istabas vidū. Pļāpājām par nesvarīgam lietām, vīns iekarsēja mūsu asinis, manas rokas gluži neviļus vēlējās tev pieskarties, es valdījos, tu biji atgūlusies pussēdus gultā, ļaudama svārciņiem nerātni sarauties uz aukšu, tikai par sprīdi piesedzot tavu kājstarpi, parasti tas izskatītos nepiemēroti, bet ne šobrīd, arī viņa bija atpgājusi savu balto blūzīti nedaudz zemāk, mēs pļāpājām, jokojām, vien nespeju atturēt savu skatienu, kas lēkāja starp jums kā dzirkstele starp degošām oglēm.

Viņa ierādīja mūsu gultu otrā istabā, bet mēs tik ļoti negribējam beigt šo skaisto vakaru, atgriezāmies lielajā dīvānā, pietumšinājām gaismas un turpinājām sarunu, tā jau izvērtās draiskāka, mēs pastāstījām par saviem piedzīvojumiem zem tilta, un es redzeju, kā šie stāsti lika straujāk elpot mūsu jaunajai draudzenei, kad tu sāki stāstu par franču vīrieti, jūs brīžiem pārgajāt čukstos kā slēpjot no manis, vēroju, ar kādu baudu stāstā klausās blondā sieviete, jūs brīžiem klusi iesmējāties un sadevāties rokās, sēžot jau pavisam tuvu viena otrai kā divas sazvērestnieces, tu turpināji nežēlīgi kārdināt savu klausītaju ar stāstiem, vīns bija padarījis mūs atklātus un detaļas vairs netika slēptas, no malas raugoties, skats bija satriecošs, kad divas daiļas sievietes, salikušas sejas pavisam tuvu, pustumsā smaidīja un stāstīja viena otrai. Pagāja brīdis, un viņa liegi piecēlās, atvainojās, bet teica, ka jādodas pie miera, rīt daudz darba un lidojums atpakaļ, viņa iešot dušā, un tad arī mēs varot justies kā mājās un darīt ko vien velamies. Jaunā sieviete devās uz otru istabu, tu pagriezies pret mani un, velnišķīgi smaidot, meties virsū, iegāzdama mani gultā augšpēdus. Tavs uzbudinājums bija nepārprotams, šoreiz tas mani pārsteidza, tu ātri atraisīji manas bikses un satvēri mani savās plaukstās, parāvi augšup savus vārciņus un jau pēc sekundes simtdaļas es iegāju tevī, man aizrāvās elpa no šī straujuma, tu biji ātrāka par gaismu un tik gatava aktam, ka likās, šis vakars bijusi tikai tava priekšspēle, tu ieelsies un piespiedies man, likdama man dziļi ielauzties tevī, tu čukstaji man, cik ļoti tu gribi mani, viņu …

… tā bija kā spēle, ko tu spēlēji ar mani, liekot man iedomāties nenotikušo, tu skatījies, kā es lēnām aizveru acis un ļaujos tev, tu rotaļājies netikai ar manu ķermeni, bet arī ar manu prātu, likdama uzburt ainu, kur tu esi kopā ar viņu… tu speji pārtrauci un velšus novēlies no manis, atstādama mani pārsteigtu un neērti guļam, liki man piecelties, izģērbi mani, bikses, kreklu, čukstēji ausī, lai es eju pie viņas, tu zināji, ka es viņu iekāroju kā to būtu darījis jebkurš vīrietis, bet es biju parsteigts, jo neticēju, negribēju ticēt tam, ko tu dari, bet tu mani stumšus stūmi uz otru istabu, pati palikusi pie durvju stenders, tu noslēpies, bet ar mājieniem liki man doties tālāk, kailam. Es pietuvojos dušas telpai, dzirdēju ūdens šņākoņu un sajutu tvaikus, paskatījies uz tevi, tu pārspīlēti dusmīgi novicināji savu dūrīti kā draudot, un es atvēru stiklotās durvis. Isabella bija iekāpusi vannā un pagriezusi durvīm muguru, tāpēc uzreiz mani nepamanīja, es saminstinājos, bet uz brīdi, jo zaudēt vairs nebija ko, atstājis durvis vaļa, es iekāpu vannā un apskāvu sievietes gaišos gurnus, sekoja pārsteiguma pilns sauciens, kuru es noslāpēju ar skūpstu, es izbaudīju neatļauto situāciju, zinot, kā tu mūsos nolūkojies, es ciešāk apskāvu sievietes tvirto augumu no aizmugurus un skūpstīju viņu, ar vienu roku atspiedies pret dušas sienu, manas kājas piespiedās viņas gurniem, un viņa atbildēja ar skūpstu. Vieglais reibums šo brīdi padarīja satraucošāku un tik pašsaprotamu, sieviete pagriezās pret mani, atklādama skatam savas pilnīgās, krūtis, smagnējas un nobriedušākas kā tavas, kas joprojām jaunavīgi spicējās, sieviete satvēra manu locekli rokā, viņas mēlīte ielauzās starp manām lūpām, es ļāvos baudai, satvēris viņas dupsi, es piespiedu viņu sev klāt, dušas siltais ūdens tecēja uz mūsu sejam, jaucoties ar siekalām no mūsu mēlītem, es atrāvu roku no sienas, lai satvertu viņas gurnus, viņa piepacēla vienu kāju uz vannas malas, padarot manu nākošo soli pavisam vieglu, un es alku turpinājuma, ko biji uzsākusi tu, es nedaudz pietupos un ļāvu savam loceklim maigi glausties gar viņas kājstarpi, mitru un ziepj putās ietītu, viņa vēl mazliet atliecās, vēl drusciņ un es iegāju viņā, tas mirklis, kad mūsu ķermeņi pirmo reizi satiekas tā pa īstam, sajutu viņas ķermeņa siltumu apņemam mani, ieelsojāmies, es turpināju so mazliet neērto pozu, bet bauda par neparasto situāciju bija pāraka, es atliecu galvu un parsteigumā ieraudzīju tevi, sev blakus, sev aiz muguras, tu biji iekāpusi vannā un apskāvusi mani no aizmugures, tavas plaukstas saslēdzas uz mana vēdera, tavas lūpas maigi kodīja manu ausi un klusi cuksteja un jautaja, vai man patīk, uz ko es atbildēju ar neadekvātu smaidu, juzdams, kā mans loceklis berzējas citas sievietes makstī, tu pieliecies vel tālāk, bet apskāvienu neatlaidusi, manā acu priekšā tavas lūpas saslēdzas ar otras sievietes miklajām lūpam, jūs skūpstījāties, abas piekļāvušas man un pēc brīžā arī es pievienojsos, iejuku šajā skūpstā, kur nu jau trīs mēlītes cīnījas viena par otru, trīs acu pāri pusaizvērti un elsas jaucas mūsu starpā, es mēģināju ar gurnu ritmu neizjaukt šo burvīgo brīdi, kad mēs visi trīs saplūdam vienā baudā, vienā veselumā, sievietes rokas jau bija satvērušas tavu dupsi un spieda pret mani, mani – dziļāk sevī, savukārt tavi nerātnie pirkstiņi slīdēja augšup gar sievietes nabiņu, uz krūtīm, lēnam pieskaroties to galiņiem, saspiežot miesu starp pirkstiem, tu baudīji mūs abus …

Uz brīdi nenoturējies, es izslīdēju no sievietes, bet neapstajos, satvēris Isabellu, es pagriezu viņu ar muguru pret sevi, maigi pieliecu uz priekšu, likdams izliekties viņas dupsim un, to maigi saspiežot, atkal atgriezos viņā, šoreiz no aizmugures, spēcīgi un dziļi, viņa atliecās kā lunkana kaķene, atspiedās pret sienu, lai noturētu līdzsvaru, tu, joprojām mani apskāvusi no aizmugures, noraudzījies, kā es ieeju viņa, kā udens un baltās putas sajaucās un slīd zemāk pār mūsu augumiem, es spēcīgi, bet nesteidzīgi mīlēju viņu un tu satraukti elsoji manā ausī, lenām slidinot roku gar manām kājā, uz augšu, un brīdī, kad es sapratu tavu nerātno nodomu, bija par vēlu, tu atkal pārkāpi pāri atļautai robežai, atkal tavs pirkst nežēlīgi ielauzās manī, liekot iesmilkstēties un ar nekontrolētu sparu triekties otras sievietes miesā, viņa to sajuta, kaut neredzēja, un ar vaidu atbildēja šim tavam pārdrošajam gājienam, tu turpināji manī ieiet no aizmugures aizvien dziļāk, noraugoties, kā es nododu šo speli tālāk otrai sievietei, Isabella atliecās vēl spēcīgāk un pievērsa savas lielās acis uz mūsu pusi, es neļāvu sev izslīdēt no viņas, bet viņa velējās skūpstīties, es atbildēju, tu, pārliekusies pār mani, bet no manis neizgājusi, arī viņu skūpstīji, es sajutu tevi sevī dziļāk un dziļāk, un šī neatļautības un baudas sajūta darīja mani traku, es jutu, ka vairs nekontrolēju sevi, ka mans daikts kļūs pārāk ciets, pārāk ātrs, pārak spēcīgs, un, sakopodams pēdējās saprāta paliekas, es strauji izrāvu sevi no viņas maksts un ļāvu sēklai sprāgt un lieties pāri viņas mugurai, un, sajaucoties ar dušas lāsem, slīdēt zemāk pa kājam, es joprojām trīcēju baudā un savu plaukstu pabeidzu šo saldkaislo spēli uz viņas, arī tu apstājies, piekļāvies man …

 Mēs iznācam no vannas visi trijatā, nenoslaucījušies mēs iekritām milzīgajā gultā, un visi trīs saritinājamies vienā murskulī, ļaujot kailajiem ķermeņiem apskauties, piespiesties, mēs skūpstījāmies, klusējot mēs baudījam otra miesu, nešķirojot, kam pieskāramies, tikai bauda un pilnīga brīvība valdīja starp mums, nebija tabu, neatļautā, greizsirdības vai aizspriedumu, trīs brīnumaini ķermeņi, uzziedējuši vienā ziedā, mēs sūcām nektāru viens no otra, izbaudījām, devām pretim. Šī nevarēja būt par daudz, nevareja nepatikt. Es atrāvos no jums, atgūlos sāņus, atspiedis galvu uz elkoņa, es jūs vēroju, kā jūsu krūtis saspiežas, kad jūs piespiežaties viena otrai, kā jūsu miklie ķermeņi glāsta viens otru, lūpas saplūst, tu apķēri viņas plecus, paliecies augšup, ļāvi savam krūšu galiņam pieskarties viņas atvērtajām lūpām, viņa satvēra to cieši un sūca, stipri, bet nedarot pāri, tu guvi baudījumu sev, un redzot mani, pasmaidīji to savu neatkārtojamo smaidu, kas man lika sajusties kā puišelim, kas dabūjis mīļoto rotaļlietu. Gultas veļa sen sajukusi neizskaidrojamā murskulī, tu apgūlies uz muguras, viena pati plašajā gultā pa vidu, un nepieklājīgi ieplēti kājas. Acis aizvērtas, tikai slīpā gaisma no blakus telpas iezīmēja tava slaidā ķermeņa aprises, un vēl pēc brīža otrs ķermenis, nobriedušāks, bet stalts un sievišķīgs, noliecās pie tevis, zemāk, Isabellas galva noslīga tev starp kājam, tu ievaidējies, kad sievietes lūpas pieskārās tavam kaunumam, sasķēla miklo kājstarpi un piespiedās spilgi sārtajai miesai. Es apgūlos augstāk, jums blakus, šai pirmatnējās dabas teātra izrādei, kurā biju pagodināts būt gan par skatītāju, gan aktieri.

Tu pavēri acis un smaidīji man, un skatījies man acīs, līdz brīdī tu atkal satrūkies, mūsu draudzene neļāva tev atslābt, viņas lūpas un mēlīte nepieskaroties, tik ar vieglu gaisa plūsmu, uzgūla tavam klitoram, audzējot tavu baudu no pumpura līdz vulkāna izvirdumam, es skūpstīju tevi, tad atkal lūkojos, kā Isabella maigi, ar patiesu iedvesmu dara tev baudu, tu ievaidējies un kā negribot manī lūkojies, lai pārstāju, taču es zināju, kas notiks un cik ļoti tev patīk šī aizliegtā spele, vel skūpsts un es atstāju tevi vienu ar savu partneri, noslīdeju zemāk, līdz Isabellas sejai, miklai no tavām sulām, pustumsā redzeju spīdam viņas acis un zibam mēlīti, es piebiedrojos, un mēs tevi skūpstījām kopā. Ar pirkstiem papletis tavas kaunuma lūpas, ļāvu viņai tevi skūpstīt dziļāk kā atmaksājot, ielauzties ar pirkstu tevī un kārdināt arī no iekšpuses, redzeju, kā uzbudinājumā saspringst tavs vēderiņš, notrīcs muskuļi, rokas iegraužas palagos…

Tu ievaidējies, sajuzdama tuvojamies baudas lielo noslēgumu, es skūpstīju tavas kājas, ļāvu nolaizīt sievietei manus pirkstus un mēs kopā iegājām tevī, maigi, bet spēcīgi, dziļāk un stiprāk, radot tev papildus sajūtas jau tāpat trakajā sajūtu buķetē, mana otra roka tikmēr noslīdēja līdz Isabellas gurniem, viņa notrīcēja, bet no tevis neatlaidās, zinot, cik ļoti tu viņu pašlaik gaidi, redzeju, kā viņas acis pusaizvērtas un mēlīte steidzīgi glāsta tavu izspīlēto klitoriņu, tikai pašu pašu mēles galiņu pieskaroties, itkā zinot, kur vislabāk, tik maigi. Nemanāmi un netraucejot tevi, nostājos ceļos aiz sievietes, kura dupsi gaisā saslējusi laizīja tevi, manas rokas satvēra viņas gurnus stingrā tvērienā tikai ar vienu mērķi… Iegāju viņā maigi, lēnam, jūtot, kā trīc viņas ķermenis, viņa atrāvas no tevis tikai uz mirkli, saslējās vēl spēcīgak, un atkal piekļāvās tev, arī tu saslēji augšup gurnus, es zināju, ko tas nozīme, arī viņa to juta, sieviete ar visu seju iegrima tevī, piepildot tavu kājstarpi karstām siekalām, sajaucoties ar tavu garšu, pirkstiem tevī, bet tu to visu nesaprati, tev viss bija pārvērties lielā karuselī, kas sagrieza tik strauji un spēcīgi, ka tu iekliedzies un saspringumā paceli dupsi virs gultas un iekriti atpakaļ, un saspiedi kājas kopā, ieskaujot sievietes seju, un atkal tās atlaidi, bet mēs turpinājam, viņa ar skūpstiem, tu beidzi, un vēlreiz un vēl, redzēju, ka tas jau tev nodara sāpes, bet tu vēl nespēji nespēji pilnība izbaudīt visu, ko tev sniedza pārkairinātā miesa, tu speji sabruki, un tikai tavas straujās elsas liecināja par to piedzīvojumu, ko tu tikko spēji izbaudīt. Sieviete maigi uzgūlās uz tevis, ļaudama man izslīdēt no viņas, piekļāvos arī es …

Komentēt

