Reiz Parīzē … (turpinājums 2)

Posted: Jūnijs 29, 2011 in Erotiski stāsti
Tags:

Izgulējušies pēc nerātnas nakts, mēs pamodāmies kopā, negribīgi vērdami acis gaišajai rīta saulei. Kaili mēs bijām saritinājušies baltajos palagos, mūsu miesu klāja iegulēti veļas nospiedumi, tavi tumšie mati bija sajukuši nekārtīgā ērkulī, tu piekļāvies man, uzliki vaigu uz manas krūts un klusi elpoji. Mēs nerunājām, vien ļāvāmies rīta burvībai, kad ķermeņi vēl nepamodušies kūņojas nevarīgi, modās arī cilvēka prāts, jūtas. Tu pacēli galvu un noskūpstīji manas krūtis, tavas lūpas ķircinoši iekodās manā krūts galā, sajutu, ka to cieši satver tavas lūpas un mēlīte nesteidzīgi glāsta mani. Sajūtas bija nepieklājīgi patīkamas, brīdi ļāvos baudai, manas rokas pieskārās tavam slaidajam augumam, glāstīja muguru, nesteidzīgi vilku ar pirkstu pār tevi lejup un atpakaļ, līdz kaklam, austiņai, lūpām.. un atkal tu to pārtrauci, pēkšņi izlēkdama no gultas. Bija jādodas ārā, tāda bija tava pavēle, un, mani negaidot, tu ieskrēji dušā.

Bija krietni pāri pusdienlaikam, kad mēs ar tevi iznācām no viesnīcas. Tu ģērbusies gaisīgos svārkos un vienkāršā stilīgā tkreklā, mēs spilgtās saules apspīdēti uz brīdi apmulsām, pagāja brīdis, līdz acis pierada un, rokās sadevušies, mēs devāmies lejup pa stāvu, nelielu ieliņu. Spraucoties cauri cilvēkiem un apejot vakardienas lietus peļķes, nesteidzīgi un garlaikoti slājām garām ķīniešu restorāniņiem, franču ēstuvēm, kuros tikpat garlaikoti uz mums nolūkojās melnīgsnēji viesmīļi, garām plūda mašīnu straumes, un ielās atbalsojās pilsētas kņada. Mēs dzīvojām Parīzes piepilsētā, tāpēc motorolleru noma mums izrādījās īsts atradums, vēl pāris mirkļi, kredītkarte, un mēs sēdāmies uz melna braucamā, tu nekautrējoties pārcēli kāju pāri, svārkiem noplandot vējā un nepieklājīgi atsedzot tavas slaidās kājas. Tu piespiedies man un mēs uzsākām ceļu steidzīgajā Parīzes satiksmē. Motorolleri, motocikli šeit bija populāri, daudz un dažādi, arī mēs iekļāvāmies straumē, riņķokot un signalizējot, mēs tuvojāmies Parīzes centram. Kādu brīdi koku aizsegts parādījās Eifelis, tas vienmēr pārsteidz ar savu izmēru kā resns, smagnējs vilcienu sliežu sakopojums, tas slējās gaisā, triekdams savas miljonu tonnu smagāks kājas Parīzes zemē un kā spītējot gravitācijai ieduras baltajos mākoņos. Norāpāmies no braucamā. Kamēr tu galvu atliekusi raidzījies milzī, manām acīm daudz tīkamāks šķita skats uz tavu t-kreklu, kuram cauri tik nepieklājīgi spiedās krūšu galiņi, brauciena vējā kairināti, tie kā mazi zirnīši ieveidoja krūšu formu tik kairinoši, ka es aizmirsies lūkojos tevī, ļaudams vaļu fantāzijai…

Pārgājuši pāri ielai ar dzīvu satiksmi, mes pienācām pie Sēnas, lielas upes, pa kuru pāri cēlās tilts, vezdams cilvēku pūļus prom no Eifeļa, pa upi kuģoja tūrisma kuģīši, varēja arī nokāpt lejā pie pašas upes un staigāt pa marmora plāksnēm izklātu krastu, arī tur noritēja tirdzniecība, pamanījuši stāvas kāpnes, devāmies lejup pie upes, tad rokās sadevušies gar krastu, tirdzniecības ratiņiem, kur tirgoja milzīgus cukurotus riekstus, karstus kastaņus un citus pārspīlēti dārgus niekus, tos nopirkām arī mēs, līdzās staigāja tūristi, ģimenes ar bērniem. Soļojot mēs pagājām zem viena tilta, otra, trešā un zem pēdējā, jau pavisam nost no centra burzmas, tu pēkšņi apmeties pret mani un apķēri ar savām no cukura lipīgajām rokām un pieplaki man. Es sapratu notiekošo, skūpstot tu bīdīji mani dziļāk zem tilta margām, pārkāpām valnim, kas tilta pakāji norobežo no gājēja celiņa, mēs iekāpām krēslas zonā, kur zem kājām bija smiltis un lēnām noslēpāmies no citu skatiem, tu mani piespiedi pie sienas un skūpstīji, es ļāvu vaļu kaislei un atbildēju, glāstīju tevi un pacēlu augšup tavu šauro t-kreklu, atsedzot tik ļoti redzētās, bet kārdinoši saslējušās krūtis, skūpstīju tās, tu elsoji man par atbildi, tad atgrūdies, attaisīji manu siksnu un iebrauci ar roku džinsās, satverot manu piebriedušo locekli savā plaukstā. Es gribēju iebilst, bet tu ar skūpstu aizslēdzi manu muti, un berzēji mani, no biksēm roku ārā neizvilkusi, tu to darīji aizvien straujāk, ātrāk, manas rokas saspieda tavas krūtis drusciņ par stipru, un es sajutu tuvojamies spēcīgās trīsas, tu skūpstīji man un satvēri vēl spēcīgāk, tu sajuti, kas notiek, un pietupies manā priekšā ceļos, galvu reibinošā sajūtā vēl mēģināju tevi piecelt, teikt, ka tas ir pārāk uzkrītoši, bet šoreiz man nebija varas, šoreiz tu gribēji likt man klausīt tavām rokām, dejot ritmā, ko noteici tu, es lūkojos lejup uz tavu seju, kas pavisam tuvu manai bikšupriekšai, uz taviem spicajiem krūšu galiņiem, kas nerātni pabāzuši skatus no augšup savilktā krekliņa, vēl brīdi es pretojos, bet kaisle guva virsroku, tu strauji izvilki manu locekli no biksēm un piespiedi pie savas mēlītes, es beidzu un cauri baudas viļņiem vēroju, kā mana sēkla kā balts iebiezināts piens ieplūst tavā atvērtajā mutē, kā tu uzmanīgi turpināji berzēt mani, saspiežos ciešāk un ciešāk, ar pārākumu raugoties, kā tu pilnībā mani kontrolē, aizvēru acis, sajuzdams, kā tavas lūpas noslēdzas ap manu satraukti pulsējošo dzimumlocekli … klusums .. es neskaitīju sekundes, es paliku kā transā, acis aizvērtas un tavas lūpas uzspiež karstu skūpstu manām lūpām, es tevi satveru pārāk strauji un no visa spēka piespiedu sev, tu klusi iemurrājies un pasmaidīji. Atkal klusums, tikai mēs abi divi blakus ar nedaudz noziedzniekiem līdzīgām sajūtām raudzījāmies viens otrā, tad sakārtojāmies un piesardzīgi paraudzījāmies upes virzienā. Kreisāk sastinguši stāvēja jaunieši bariņā, tīņi, iespējams par jaunu tiko redzētajam, mēs sapratām, ka ir īstais laiks pazust, nolēcām no tilta paaugstinājuma, es satvēru tavu roku, un mēs skriešus metāmies augšup, tikai tavi skanīgie smiekli palika par gaistošu pierādījumu tiko notikušajam, bet arī tie drīz iesūcās tilta biezajos mūros un tos aizskaloja Sēnas straujais tecējums …

Komentāri

Komentēt

