Reiz Parīzē … (turpinājums)

Posted: Jūnijs 21, 2011 in Erotiski stāsti
Tags:

Lasi pirmo daļu

Izgājām uz ielas, atkal jau krēsloja. Un ielas pretējā pusē, itkā būtu gaidījis, parādījās vīrietis, tas no biroja ēkas. Jauns un kalsns, tumšiem matiem, izskatīgs un tik ļoti francisks, viņš nesveicinoties pienāca pie mums un uzsāka garu teikumu franciski. Tu iesmejies tik spēji, ka viņš pakāpās soli atpakaļ, taču tu spēri soli viņam pretim un paņēmi viņa roku savējā. Paskatījusies uz mani, tu redzēji, ka neiebilsti, un tu ātri uzspiedi viņam rotaļīgu skūpst uz pārsteigtajām lūpām kā nerātna skolas meitene pārsteigtam skolotājam. Jau pēc brīža tavs augums piekļāvās man un mēs devāmies augšup pa ielu, līdz mūsu ceļā gadījās jauks restorāniņš kādu pilna visa Parīze. Glāze vīna, salds Crème brûlée, un vīrietis lauzītā angļu valodā stāstīja to, cik jauka tu esi, ka viņš esot pilnīgi negaidīti mūs pamanījis un vai mēs tā darot vienmēr. Es vairāk klausījos nekā runāju, ļaudams savai plaukstai zem galda glāstīt tavus ceļus, tad mazliet drosmīgāk ielīst zem šaurajām string biksītēm un uzgulties tavai sievišķībai. Tu skūpstīji mani nekaunoties no svešām acīm, un mani pirksti maigi ielauzās tavā kājstarpē, glāstot, tu sajuti baudu un atbildēji, man skatoties acīs. To nevarēja nepamanīt arī vīrietis, viņš nemierīgi sagrozījās, bet tu neļāvi pārprast: tava slaidā rociņa uzgūlās vīrieša celim, lēnām slīdot augšup līdz vietai, kur izspīlējums slēpa viņa vīrišķību, tu koķeti to saspiedi, pieliecies pie viņa un noskūpstīji. Mana roka jau pavisam drosmīgi glāstīja tevi, centos maigi pieskarties tavam klitoram, sasķēlu tavu miklo augumu, tu ļāvies man, bet tavs skatiens bija kā piekalts svešajam vīrietim. Sapratu, ka tas nebeigsies vienkārši tāpat, piecēlos un pamāju pēc rēķina.

Attālumu līdz viesnīcai pārvarējām ātri, un pēc brīža visi jau bijām mazajā istabiņā. Nerunājot es tevi izģērbu, vīrietis stāvēja, skatījās, un tu kaila noliecies un atpogāji viņa bikses, izvilki viņa locekli un maigi skūpstot paņēmi to starp savām lūpām. Es pietupos un ļavu savām lūpām vaļu glāstīt tevi, tavu dupsi, mana mēle slīdēja zemāk, līdz uzbudinājumā nespēdams sevi noturēt, pieslējos un no aizmugures ieslīdēju tevī.  Es lēnām izbaudīju katru mirkli, katru centimetru, ko iegāju tevī, noliecies uz priekšu, es vēroju, kā tava mutīte aizvien dziļāk ieņem sevī vīrieša daiktu, tavas lūpas, spīdīgas no siekalām, berzējas gar viņa saspringto locekli, liekot viņam baudā aizturēt elpu. Es satvēru tavus gurnus un spēcīgi šūpoju mūs vienā ritmā, glāstot tavas meitenīgās krūtis, bet cenšoties neizjaukt tavu vienotību ar otru vīrieti. Tava roka satvērusi viņa dibenu, un otra vadīja viņa vīrišķību, satvērusi to zemu pie paša vēdera, pārejo daļu slēpjot tavā mutītē. Pēkšņi tu strauji atliecies, izvairīdamās arī no manis, tu veikli apgūlies gultā, ceļus iepletusi, tu parādīji man nākt tuvāk, kad es biju pienācis, tavas rokas apskāva manus gurnus un mans loceklis ielauzās tavā mutē, tu to paņēmi nepieklājīgi dziļi, šoreiz satricinot mani līdz neprātam, es ļāvos tavai kaislei, franču vīrietis mirkli samulsis stāvēja neziņā, bet tavas ieplestās kājas viņa mulsumu ātri vien izgaisināja, un pēc brīža arī viņa loceklis uzmanīgi šķēla tavu augumu. Viņs pārliecies pār tevi iegāja tevī, tu satraukumā manī sāpīgi iekodies, tikai uz mirkli, tad atkal atguvies un ļāvies baudai, es vēroju, kā ritmā šūpojas tavas krūtis, jutu, ka mana baudas virsotne ir tuvu, šoreiz izvairījos es, ļaudams francūzim mūs panākt, mēs beidzām kopā, viņš uz tava pūkainā vēderiņa, es uz tavām lūpām, krūtīm, tu satvēri mūs abus rokās, turpināji berzēt, tavas acis bija pievērsušās man, tikai un vienīgi, mēs skūpstījāmies …

Viņš aizgāja, un mēs palikām divatā, piekusuši, sasvīduši, apmierināti. Duša un miegs … lai no rīta celtos un turpinātu šo nebeidzamo spēli, kas attiecību pirmsākumos ņem pārspēku pār saprātu, loģiku, priekšstatiem. Vēl pirms tu atvēri acis, es jau lūkojos uz tavu burvīgo augumu, manas lūpas kaislīgi pieskārās tavam plecam, ko vel līdz pusei sedza baltie viesnīcas palagi, tu nekustējies, tavs miegs bija stiprāks par tevi, bet es nekautrejos novilkt palagu zemāk, atklāt tavus gurnus, kas, tev uz sāniem guļot, pacēlās pat virs manējiem. Es skūpstīju tavu muguru, nogrūdu segu zemē, slīdot aizvien zemāk, paplētu tavus dupsīša vaigus un ļāvu mēlei ieslīgt starp tiem, laizīju tavu miesu, slīdot aizvien zemāk un zemāk, tu satrūkies un miegā apgriezies uz muguras, gandrīz izgrūzdama mani no gultas, tavi celīši iepletās un manas lūpas drīz jau uzgūla tavējām, tām, kas sargāja ieeju tavā sievišķības un auglības templī, gandrīz nepieskardamies es laizīju tavu tvirto kaunuma pauguriņu, kas slēpa sevī baudas un neprāta viesuli, tikai piekusušu un aizmigušu, ļāvu savām siekalām slīdēt pār tavu augumu,  mani pirksti ielauzās tavā miesā, bet tikai nedaudz, lai neatmodinātu tevi, tad slīdēja zemāk, uz dupsi, kur piespiedies tavam dibenam, zināju, ka nedrīkst, bet tu zināji, ka es zinu, un ļāvos pirkstiem ielauzties tevī, tos siekalam saslapinājis, lēnām un jūtīgi, skatoties, kā nodreb tavs ķermenis, maigi ar mēles pašu galiņu neteverami skarot tavu klitoru … tu sarosījies un atmodies, brīdī tavā sejā tāda kā neizpratne, bet kad tu saprati, tu ļāvies, tu aizvēri acis un satvēri savas krūtis plaukstās, un lūdzi klusām, čukstus, turpināt…

Mēs atmodāmies abi, glāstot tevi, es pieglaudos tev, tu skūpstīji mani miegaina un saburzīta, bet tik skaista un meitenīga. Tavas krūtis gultas drēbju sastrīpotas piespiedās pie manis, krūšu galiņi sacietējuši kā pīlādži pirmajā salnā, es tevi skūpstīju, nevērīgi, kaislīgi, ļaujot lūpām slīdēt tālāk pār tavām lūpām, zodu, atstājot mitras pēdas un taviem vaigiem, kakla, tavas rokas satvēra manu piebriedušo locekli, lēnām berzējot, tu liki man kaislē ievaidēties, mani pirksti atkal ielauzās tevī, es biju gatavs rītam, bet tu pēkšņi kā bites dzelta pielēci kājas un iesmējies, es tevi nepazinu tik labi, lai saprastu, bet arī piecēlos un izkāpu no gultas, mēs apskāvāmies, bet tavas rokas uzgūlāms manam dibenam , ar nagiem sāpīgi iekniebjot, es salēcos, bet tu skūpstījies, tu ļāvi manam loceklim pieskarties tavam vēderiņam, uzliki kāju uz krēsla, un ar vienu roku satvēri manu vīrišķību un ievadīji sevī, praktiski un nepārprotami, es esajutu karstuma vilni mani apņemot, tu skatījies uz mani no augšas, tikai tavi pirksti neatlaidīgi glāstīja manu dibenu, aizvien tuvāk un dziļāk, līdz es sapratu tavu nodomu, šoreiz atrāvos es.

Dušas kabīne bija neliela, tikai piespiežoties mēs abi tajā ievietojāmies, ļāvu, lai silta ūdens straumes plūst pār mūsu augumiem, dušas želeju nežēlojot ieziedu tevi, tu mani, mēs skūpstījāmies, brīžiem es biju tevī, brīžiem tu izvairījies, taču tavas rokas glāstīja mani, slīdot zemāk pār manu muguru līdz viduklim, vēl zemāk, līdz vietai, kur ķermenis sašķeļas, tu ļāvi saviem pirkstiem mirkt putainajā dušas želejā, tad lēnam pieglaudi rokas manam dibenam, ieslīdēji starp vaigiem, tavi pirksti neķītri ielauzās manī … es pārsteigumā ievaidējos un sastingu! Tu lēnām un neatlaidīgi kā čūska iegāji manī, es saspringu, mans loceklis saslējās, un es satraukts aptvēru tavu vidukli, tavas kājas iepletās un es iegāju tevī … jutu, kā tu aizvien dziļāk esi arī manī, es nespēju noturēties, ievaidējos, un kā atriebības alkdams triecos tevī … ūdens šalkas noslāpēja mūsu vaidus un tavi pirkstī sāpīgi ielauzās manī, negaidīti aizliegti, tik nepierasti, bet tikpat nepierasti atsaucās mans ķermenis, mans daikts piebrieda kā vel nekad un baudas trīsas kratīja manu ķermeni. Tu smaidīji. Tu zināji, ka tā būs. Es ļāvos, sākumā juzdamies neērti, bet sapratu, kādu baudu tas sniedz tev un man, es satvēru tavu roku un piespiedu sev, tu atspiedusies ar muguru pret duškabīīnes sienu ļāvi man ieiet tevī viegli, lēnām, ar skatienu pavadot to, kā mans loceklis iespraucas start tavām slapjajām kaunuma lūpām. Tu ik pa brīdi lēji vēl želeju, bet man jau bija vienalga, es biju uzsācis neapstāšanās ritmu, kas varēja novest tikai pie viena rezultāta. Un rezultāts nāca, es pazaudēju sevi un pilnīgā neprātā triecos tevī, sajustams tevi priekšā un sev no aizmugures, sajūta bija neaizmirstami satriecošana, es necentos apvaldīties, es padevos, es ļāvos un izbaudīju šo brīdi, es lūdzos tev un pats devu tev, un beidzu, tik spēcīgi, ka pacēlu tevi no zemes, likdams taviem pirkstiem izslīdēt no manis, tu uzvarētāja priekā apliki rokas man ap pleciem un ļāvi manam loceklim atkal ieiet tevī, slīdot spermas ieeļļotajā ceļā, tu valšķīgi smaidīji un skūpstīji mani, tikai mani nepameta sajūta, ka šoreiz mani biji ieguvusi tu …

Turpinājums sekos.

Komentēt

